خبرگزاری مهر: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی خراسان شمالی گفت: دو رزمی کار استان در قالب تیم ملی کیک بوکسینگ به مسابقات جهانی روسیه اعزام می‌شوند.
محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: عظیم حمیدی نسب در وزن 81 کیلوگرمو سعید نوری در 75 کیلوگرم به همراه تیم ملی 12 نفره ایران به رقابت‌های جهانی سنپترزبورگ روسیه اعزام می‌شوند.
وی افزود: این ورزشکاران روز شنبه 2 اردیبهشت ماه سال جاری از استان اعزام و بهجمع سایر ملی پوشان در محل کمپ تیم ملی کیک بوکسینگ می‌پیوندند.
محمدی گفت: تیم ملی ایران 5 اردیبهشت به روسیه اعزام می‌شود و از 6 تا 11 اینماه نیز در سن پترزبورگ با ورزشکارانی از 5 قاره جهان مبارزه می‌کنند.
وی اضافه کرد: این مسابقات با حمایت ولادیمیر پوتین، نخست وزیر فعلی روسیه کهخود از سامبو و جوجیتسو کاران حرفه‌ای است برگزار خواهد شد.
رییس هیئت ورزش‌های رزمی خراسان شمالی اظهار داشت: اعضای تیم ملی را در اینرقابت‌ها فایترهای برتر سبک پاور کیک بوکسینگ کشور تشکیل می‌دهند.
وی افزود: محمد طهماسبی مربی گری تیم ملی ایران را در این مسابقات بر عهدهدارد.
یادآور می‌شود در این رقابت‌ها انواع رشته‌های رزمی حضور داشته و استایل مسابقاتکیک بوکسینگ این دوره نیز به صورت k-1 خواهد بود
 


تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1391 ا 13:38 نويسنده : heidari ا

 

عصر ایران ورزشی- پنجشنبه هفته گذشته تیم فوتسال بانوان کشورمان توانست برای دومین بار به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال غرب آسیا دست یابد.
 
 

دختران فوتسالیست ایران در بازی نهایی با شش گل اردن را در هم کوبیدند و در طول بازی ها هم علاوه بر 13 گلی که به عراق زدند و نتیجه 6 بر 5 که در مقابل لبنان کسب کردند، بحرین میزبان را نیز با شش گل بدرقه کردند.

اما جدا از بازتاب نیافتن این موفقیت بزرگ دختران ایران در رسانه های داخلی، اجحافی که کنفدراسیون آسیا و برگزار کنندگان مسابقات در حق ملی پوشان کشورمان روا داشتند نیز از نظرها پنهان ماند.

روزنامه شرق امروز در گزارشی از رفتار مغرضانه برگزار کنندگان مسابقات با دختران ایرانی نوشت: "    آنچه پس از مسابقات غرب آسيا و قهرماني دختران فوتساليست به چشم مي خورد، اتفاقات افتاده نبود، بلكه اتفاق و توقعات نيفتاده بود.

    پس از پيروزي شاگردان مظفر، هيچ پيام تبريك و خسته نباشيد روي سايت فدراسيون فوتبال از سوي مسوولان اين فدراسيون در بخش بانوان و غيره به چشم نخورد و از همه مهم تر كه فدراسيون فوتبال ايران هيچ واكنشي نسبت به اعلام مغرضانه برترين ها از سوي مسوولان برگزاري اين مسابقات نشان نداد.

    پس از دومين دوره مسابقات فوتسال غرب آسيا بانوان برترين ها اين گونه معرفي شدند: بهترين دروازه بان را از كشور لبنان، بهترين بازيكن را شهناز جميل از كشور اردن و پديده مسابقات را از كشور بحرين انتخاب كردند.

    اين درحالي است كه تيم ايران با قهرماني در اين جام مي توانست يكي، دو عنوان از اين عناوين را به خود اختصاص دهد كه اين مساله نشان از نگاه تبعيض آميز كشورهاي عربي در انتخاب بهترين هاي اين جام بود.

    همچنين بهترين دروازه بان يعني دروازه بان لبنان ۱۴ گل دريافت كرده و بهناز خياط دروازه بان تيم ملي تنها سه گل دريافت كرده است و توانسته با درخشش خود در ضربات پنالتي تيم ايران را به فينال مسابقات برساند."
 

 



تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1391 ا 13:32 نويسنده : heidari ا



تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1391 ا 13:26 نويسنده : heidari ا

ازیکنان شاغل در لیگ برتر و فوتبال اروپا با استفاده از توئیتر نظراتشان را درمورد برد 0-1 چلسی مقابل بارسا ابراز کرده اند.

* اظهارنظرها پیش از دیدار چلسی و بارسلونا

- جک ویلشر قبل از آغاز بازی، چلسی را تیم ضعیف تر میدان می دانست: «بارسا تیم بهتری است. همه ما این را می دانیم ولی اگر چلسی خوب بازی کند، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»
 

- وین رونی بدین ترتیب حمایتش را از چلسی ابراز کرده بود: «چلسی باید ببرد. نمی دانم چرا؛ امیدوارم که پیروزی مال چلسی باشد.»
 

- بری بنان، بازیکن استون ویلا، قطعا طرفدار چلسی نبود: «امیدوارم که مسی و هم تیمی هایش، چلسی را درهم بکوبند و بازی خوبی را به نمایش بگذارند.»
 

- دنی گراهام، مهاجم سوانسی سیتی، از تیم دی متئو حمایت می کرد: «امیدوارم که چلسی در این بازی به پیروزی برسد. فکر می کنید نتیجه بازی چطور باشد؟ به نظر من 1-2 به نفع چلسی!!!»



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1391 ا 13:11 نويسنده : heidari ا

کاپیتان سابق تیم ملی آلمان معتقداست که افزایش رقابت میان بایرن و دورتموند به باواریایی ها کمک می کند تا قدرتمندتر شوند

Germany: Oliver Kahn 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1391 ا 12:53 نويسنده : heidari ا

..انواع شادی پس از گل در فوتبال   



تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391 ا 12:44 نويسنده : heidari ا

سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال روز گذشته با یک دستگاه «پنتیاک قرمز رنگ » که قیمت آن بالاتر از 200 میلیون است در تمرین تیمش حاضر شد؛ این در حالیست که رحمتی در گذشته گفته بود ماشین ندارد و با پژو 206 همسرش رفت و آمد می کند!

درباره ماشین جدید رحمتی و بوِیژه رنگ قرمر آن حرف و حدیث به راه افتاد اما خود این دروازه بان دیروز در محل تمرین و در جمع مربیان استقلال گفت که این خودرو به دوستش تعلق دارد و همچنان خودش بدون ماشین است.

سید مهدی رحمتی در این زمینه اظهار داشت: «این ماشین من نبود و به یکی از دوستان نزدیکم تعلق داشت.»
وی افزود: «قبل از تمرین روز شنبه قصد داشتم با آژانس به دستگردی بروم اما وقتی دوستم متوجه شد که ماشین خودم که 206 است دست همسرم است ماشینش را به من داد.»
دروازه بان استقلال ادامه داد: «دوستان رسانه ای مبلغ این ماشین را حدود 200میلیون تومان تخمین زدند ولی فکر کنم حدود 30 هزار دلار بیارزد.»



تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391 ا 12:42 نويسنده : heidari ا
 
تصوير خبر

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در طول مدت حضورم در پرسپولیس مدتها بود بازی اینقدر عالی تاکتیکی و خوب از پرسپولیس را ندیده بودم.

 


 

علی پروین در خصوص بازی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: در مدت حضورم در پرسپولیس کمتر روزی چنین بازی زیبا، هجومی و تاکتیکی از پرسپولیس دیده بودم. بازیکنان پرسپولیس مقابل سپاهان یک روز بسیار عالی و مثال زدنی داشتند.

وی یادآور شد: سپاهان تیمی است که در کورس قهرمانی قرار دارد و فقط در بین تیم‌های مدعی جای پرسپولیس خالی است که انشاءالله سال آینده نوبت ما خواهد بود.

پروین درباره بازی روز سه شنبه مقابل الغرافه قطر گفت: درست است که پرسپولیس سه گل در قطر به این تیم زده و الان هم صدرنشین گروه است اما بچه‌ها هرگز نباید دچار غرور شوند و دنیزلی هم به این موارد دقت دارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: یکی از اسلحه‌هایی که پرسپولیس در بازی روز سه شنبه دارد هواداران هستند. اگر تگرگ هم بیاید بابد ۱۲۰ هزار نفر به ورزشگاه آزادی بیایند تا پرسپولیس را حمایت کند.

وی افزود: وقتی ورزشگاه پر از جمعیت باشد می‌توان گفت که قطری‌ها از قبل بازنده هستند. آنها هرچقدر تلاش کنند جایزه بدهند و به این در و آن در بزنند هزار نفر هم به ورزشگاه نمی‌آیند. ما باید قدر این تماشاگران را بدانیم و پاسخ حمایت‌شان را با برد بدهیم.



تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391 ا 12:39 نويسنده : heidari ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.