حسرت...

 

بزرگترین حسرت زندگیتون چیه؟؟ 

 

تو یه آماری که از افرادی گرفته شده نشون داده که....

بزرگ‌ترین حسرت‌های آدم‌های در حال مرگ رو جمع کردن و پنج حسرت رو که بین بیشتر آدم‌ها مشترک بوده اینها بوده:
اولین حسرت: کاش جرات‌اش رو داشتم اون جوری زندگی می‌کردم که می‌خواستم٬ نه اون جوری که دیگران ازم توقع داشتن

 

حسرت دوم: کاش این قدر سخت کار نمی‌کردم

 

حسرت سوم: کاش شجاعت‌اش رو داشتم که احساسات‌ام رو به صدای بلند بگم

 

حسرت چهارم: کاش رابطه‌هام رو با دوستام حفظ می‌کردم

 

حسرت پنجم: کاش شادتر می‌بودم

کاش جوری زندگی کنیم که تو زندگیمون حسرتی نداشته باشیم...

راستی بزرگترین حسرت زندگی شما چیه؟؟؟

شاید اگه همه ی خواسته هامون از زندگی,  رو در نظر داشته باشیم و برای رسیدن بهشون فکر کنیم و تلاش  کنیم

  در اینده کمتر حسرت داشته باشیم


نظرات شما عزیزان:

معین
ساعت15:42---3 مهر 1391
کاش تودوران ابتدایی بچه های کلاس روکه شلوغ میکردن من نماینده بودم کتکشون نمیزدم
کاش توراهنمایی باعث نمیشدم2تاازبچه های کلاس روکه بی ادبی کرده بودنواخراج بکنن
وهزاران کاش های دیگر...


2f.h.t
ساعت11:40---18 شهريور 1391
ایول بابا یکی پیدا شد که حرف حساب بزنه...
بچه یه کار نکنید که بعد حسرت بخورید!شما هم یه اطلاعیه بزن که که همه بدونند8شروع کلاساست.ممنون از مطلبت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 16 شهريور 1391 ا 19:33 نويسنده : unknown ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.