فانتزی

آهای پسری که گیر میدی به دخدر میگی بیا با من دوس شو!
نمیـــگی اون هــمــزمــان بــا 5 نــفر دیــگه دوسته،مجبــور میــشه با یکیــشــون کـــات کـــنه؟!

 

 

من تو راه مدرسه اگه يه گروه دختر ببینم....

.

.

.

زشت ترينشون رو با لبخند نگاه میکنم، خيلى به ثواب و اين حرفا اعتقاد دارم

*****

اقا یه بارم با دختره همسایه تو اسانسور گیر کردم
اون نگاه کرد بهم خندید
منم بهش نگاه کردم خندیدم
بعد گفت تو هم به همون چیزی فکر میکنی که من فکر میکنم
منم گفتم آره
... بعد جفتمون باهم جیغ بنفش کشیدیم
کمک خواستیم
نخند اقا
کیصافطم خودتی

*****

به راهت ادامه بده. اگر قرار باشد بایستی و به طرف هر سگی که واق واق میکند سنگ پرتاب کنی ؛ هرگز به مقصد نمی رسی !

*****

دوست دختر و دوست پسر آدم نشونه ی شخصیته آدمه.... با هر بی
سروپایی رفیق نشید

 

*****

سه دسته از آدما هستن که کلا خیلی رو مخن!
.
.

1- اونایی که وقتی داری فیلم میبینی فکر میکنن تو نمیفهمی و هی واست توضیح میدن!
2- اونایی که وقتی کنارت ایستادن برای اینکه حواست به حرفاشون باشه هی با آرنج میزنن به پهلوت!
3- از همه بدتر اونایی که وقتی داری با تلفن حرف میزنی هی میپرسن: کیه؟ کیه؟
 
*****
 
این اهنگ " ﺩﺭﻭﻏﻪ ﻣﺎﺯﯾﺎﺭ ﻓﻼﺣﯽ " ﻫﻤﻪ ﺭﻭ ﯾﺎﺩ ﻋﺸﻘﺸﻮﻥ ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻩ ,
,

ﻣنو ﯾﺎﺩ ﺟﻨﺘﯽ

مخصوﺻﺎ ﺍﻭﻥ ﺗﯿﮑﻪ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻪ :

" ﻫﻤﻪ ﮔﻔﺘﻦ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻣُﺮﺩﯼ , ﻭﻟﯽ ﮔﻔﺘﻢ ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻏﻪ
 
*****
 
آیا می‌دانستید خونه ما قبلن کاروانسرا بوده و هنوز عده‌ای مطلع نیستند که تغییر کاربری داده؟
 
*****
 
باید با طلا نوشت اینو :
.
.
.
.
.
.
مهم نیست چند سالته
وقتی یاد گرفتی جواب دوست داشتن رو با جفتک انداختن ندی،
بهت میگن "آدم
 
*****
 
من وختی بازیه استقلال پرسپولیسه تو راهرو می شینم تا یه تیم گل بزنه ، دخدرای همسایه جیغ بزنن من بفهمم كدوم واحد دخدر داره
تا حالا 5 تا واحد کشف کردم
 
 
 
 

 


نظرات شما عزیزان:

hichkas
ساعت22:03---21 بهمن 1391
بی سفاتیم دیگه داداش چیکار کنیم
حالا نمیخواد بکوفی تو سرمون


hasrat
ساعت21:19---21 بهمن 1391
بابامی خوای کپی پیس کنی قبلش تاآخرش بخون
درسته بعضی ها مسخره کردن دارن ولی توی وبلاگ دانشگاهی خداییش زشته،باپیام میشه داد
دروغ مازیارفلاحی
unknownشمامی تونیدجواب ندید
وای یادم رفت خوشم اومد ازتون آقای حیدری من این هارو دوست دارم بقول خودتون،خش بود


hichkas
ساعت9:00---18 بهمن 1391
رفتي نيويورك نايب الزياره ما هم باش
چشت كه به گنبد كاخ سفيد افتاد آرزو كن ما رو هم بطلبه
هرجند كه ميدونم نميتوني واسم اين كارو كني آخه كاخ سفيد توي واشنگتنه اما شايد تا اون موقع ببرنش نيويورك خدا رو چه ديدي
قرض ازين نظر فوق مسخرم فقط تشكر بود از زحمتاتون توي وبلاگ
خسته نباشيد،خداقوت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1391 ا 16:23 نويسنده : heidari ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.