تبریک

 

سلام دوستان

با اینکه میدونم هیچ کدوم از بچه ها به وبلاگ سر نمیزنن( متأسفانه) ولی صعود مقدرانه تیم ملی فوتبال مون رو به جام جهانی 2014 برزیل تبریک میگم کی فکر میکرد ایران به عنوان تیم اول گروه صعود کنه امیدوارم شروعی باشه برای درخشش دوباره تیم ملی و از این به بعد دیگه دغدغه صعود به جام جهانی رو نداشته باشم و دغدغه مون صعود به مرحله بعد باشه.

خدایا شکرت



نظرات شما عزیزان:

آلاله
ساعت20:55---17 تير 1392
شانسی رفت زیادم خوشحال نباشید میرن تو جام جهانی آبرو ریزی میکنن.

f4
ساعت10:59---2 تير 1392
سلام همكلاسيها
منم صعود تيم ملي كشورمونو به اونايي كه طرفدارتيم ملي هستنو تبريك ميگم
خب ديگه منم سرزدم پس جمع نبند
تابستون خوبي داشته باشين


noor
ساعت22:09---31 خرداد 1392
منم با نظر ایمانیان موافقم...جمع نبند

منم سر میزنمپاسخ:منم بیشین بینیم با!!!


ایمانیان
ساعت19:08---29 خرداد 1392
سلام.من از منزل وارد لوکس بلاگ میشم ولی نمیتونم وارد وبلاگ بشم. رمزبرام نمیاره تا بتونم تایید کنم و وارد بشم.چیکار کنم؟؟؟پاسخ:noor: پیشنهاد میکنم تو روز وارد مدیریت وبلاگ نشید چو سرعت اینترنت تو روز خیلی پایینه، منم روزها این مشکل رو دارم. شب بعد از ساعت 12 امتحان کنید به احتمال زیاد جواب میده

ایمانیان
ساعت11:43---29 خرداد 1392
سلام.قرار نشد جمع ببندید! من سر میزنم...!!پاسخ:سلام سرزدن رو برای بقیه بچه ها گفتم یه نویسنده علاوه برسر زدن باید پست هم بذاره در ضمن وقتی نظر درستی داد باید خودش تایید کنه تا دیگرانو به زحمت نندازه :)

hdvhkd
ساعت5:54---29 خرداد 1392
I AMMMMMMM!
پاسخ:ایرانی یعنی این!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392 ا 19:25 نويسنده : اشک ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.