با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان عزیز

مثل اینکه خیلیا با 6 ام موافقن و خیلیام با 30 شهریور

پارسال همین موقعا بود که یه دعوای اساسی سر تاریخ شروع کلاسا پیش اومد

و خیلیا الکی الکی غیبت خوردن .

خدمت دوستان عزیز عارضم اگه بخوایم 6ام بیام ممکنه از یه طرف اساتید اذیتمون میکنن از یه طرف دیگه بعضیا میخوان واسه ایام دهه اول محرم برن شهرستانشون . چون پارسالم یه همچین اتفاقاتی افتاد و خیلیا به علت ناهماهنگی غیبت خوردن مثلا پسرا سر کلاس دومیدانی 1 بیخودی 4 تا غیبت داشتن.

پس همه بیاین باهم هماهنگ باشیم و 30 ام شهریور بیایم تا دیگه از این مشکلات پیش نیاد و در اخر اساتید نتنها اذیتمون نمیکنن بلکه تو نمره دادن کمکمون نیز میکنن.

 با تشکر

مدیریت

 

 



نظرات شما عزیزان:

heidari
ساعت22:27---27 شهريور 1392
با سلام خدمت دوستان عزیز
ممنون از نظر خواهیتون صحبت هاتونو شنیدم
تا یه جاهایی حق با شماست ولی همونجور که تو مطلبم گفتم پارسال خیلیا الکی غیبت خوردن من این نظر سنجیو گذاشتم، درست، ولی تعداد انگشت شماری میخوان 30ام برن سر کلاس . ینی به خاطر اون تعداد همه غیبت بخوریم؟؟؟
منم بدم نیماد 6ام برم ینی هیشکی بدش نمیاد ولی اون تعداد اندکی که از پارسال رکب خوردن چی؟ اونام 6ام میان؟؟؟؟؟
به نظر من 30ام نه زوده و نه دیر ولی من حق رو به اون اندک تعداد میدم


کرمی
ساعت22:10---25 شهريور 1392
عجب حرفی زدما!خودم از گذاشتن کامنت قبلی پشیمون شدم.فقط خدا کنه روز شنبه نگیم:کاش نیومده بودیم...!!

***
ساعت19:09---25 شهريور 1392
من با دوستمون خانم کرمی موافقم...ولی مطمئن باش زهرا جان میرن...

کرمی
ساعت11:04---25 شهريور 1392
سلام دوستان
یه چی میگم خدایی نگید نه.بیاین حداقل از 1مهربریم،آخه شماهاکه ماشالا ترم 4هستین باید بدونین که روزای اول کلاسا تق و لقه.خیلی ضایع س شنبه بریم ببینیم ورودیا نیومدن!!!!!
اگه مشکل هماهنگ کردنه،من با خانوما هماهنگ میکنم.....


همکلاسی
ساعت23:56---24 شهريور 1392
ممنون از خانم ایمانیان و اقای حیدری

km
ساعت18:56---23 شهريور 1392
خیلی باحاله نظرات رو خوندم کلی خندیدم بچه ها دمتون گرم این خودش یه نوع هماهنگیه خیلی دلایل 6 کلاس رفتن از 30 کلاس رفتن بیشتر هست حتی ورودی های دانشگاه 3 میرن کلاس کلا از بجه های که مسئول وب هستن تشکر میکنم

ساعت12:28---23 شهريور 1392
متاسفم واسه همتون مخصوصا اقای مدیر وبلاگ که فقط باعث تفرقه بین بچه ها میشه بهتره این وبلاگ جمع بشه من که 6 مهر میام به بقیه هم کاری ندارم

***
ساعت11:15---22 شهريور 1392
برای همتون متاسفم همین...30 شهریور 200%میام...بای بای

بدجور شاکیم
ساعت20:05---21 شهريور 1392
سلام.من یکی از طرفدارای مصمم شروع کلاسا برا 6 مهر بودم ولی وقتی برای چندمین بار دیدم که هماهنگ نشدین منم بلیط گرفتم و 30 ام میرم و چه باشین و چه نباشین میرم کلاسا رو.هرکی هم غیبت بخوره و پشت سرم هرچی بگین مهم نیست.پاشین همه 30ام بیاین که هیچ حرفی هم نباشه.در این وبلاگم گل بگیرین!

ضد گولوله
ساعت23:34---20 شهريور 1392
ﯾﻪ ﻋﺪﻩ ﻫﺴﺘﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻝ ﺗﺮﻡ ﻣﯿﺮﻥ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ
ﺧﯿﻠﯽ ﻧﺎﮔﻬﺎﻧﯽ ﯾﻪ ﺳﺮ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﺑﻪ ﺩﺍﻧﺸﮑﺪﻩ
ﺑﻌﺪ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻭ ﻧﺎﮔﻬﺎﻧﯽ ﺍﺯ ﺗﻮﻭ ﺭﺍﻫﺮﻭ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺭﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ ﮐﻪ
ﻣﯿﮕﻪ ﺑﺮﯾﺪ ﮐﻼﺱ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ
ﺑﻌﺪ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻭ ﻧﺎﮔﻬﺎﻧﯽ ﻭ ﯾﻬﻮﯾﯽ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺣﻀﻮﺭ ﻏﯿﺎﺏ ﻣﯿﮑﻨﻪ
..
ﻭ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﮐﻪ ﻣﺎ ﯾﻪ ﻏﯿﺐ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩﯾﻢ ﻭ ﺍﺣﺘﻤﺎﻻ ﯾﻪ ﻧﻤﺮﻩ
ﻣﻨﻔﯽ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﻣﻮﻥ ﺛﺒﺖ ﻣﯿﺸﻮﺩ |:


noor
ساعت20:24---20 شهريور 1392
hamon 30 berim behtare

ریحانه خالقی
ساعت16:40---20 شهريور 1392
لااقل مثل بچه مدرسه ای ها از 1 مهر برید.نه مثال کلاس اولیا برید جشن شکوفه ها از 30 شهریور.
اینجوری حداقل شنبه و 1 شنبه رو غیبت نمی خوریم


نا امید از رفقا
ساعت16:34---20 شهريور 1392
بععععععععععععععععععععععععله.
من6 مهر میرم کلاس.شما هم اگه پایه نیستین نباشین فوقش واسه درس عملی 2 تا واسه تئوری 1 غیبت میخورم دیگه. ولییییییییییییییییییییییییی مرامتونو عشقه.چون من دیگه زودتر از این بلیط گیرم نمیاد.


***
ساعت14:46---19 شهريور 1392
سلام,این آقای تارانتینو مثل اینکه دلش خیلی پره!!! من برای نظرشون احترام قائلم,شما پسرا لطف کنید عملیاتون و برید اما تئوریارو از 6 برید.برای شما فرقی نمیکنه که!!! ما دختراهم باهم هماهنگ می کنیم.اینطوری غیبت نمی خورن دخترا...برای من فرقی نمی کنه.بچه هایی که بلیط دارن 5 گناه دارن...شما پسرا این کارو انجام بدید بزرگواری خودتونو اثبات می کنید...خود دانید...

hichkas
ساعت13:39---19 شهريور 1392
خب پس طبق این تفاسیر و بحثا
همون23شهریور میبینمتون


تلخی حرف حق
ساعت0:59---19 شهريور 1392
خواهشن تریپ هماهنگی بر ندارید که به قیافه هیچ کدامتان نمیاد.دخترا وپسرای کلاس ما به دلیل افتادن از دماق فیل باهم هماهنگ نمیشوند.

ایمانیان
ساعت11:43---18 شهريور 1392
سلام.فردی که با اسم واسه حرف حق اسم نمیخواد نظر گذاشته و برای هماهنگی کلاسهای عملی دخترها از من کمک خواسته لطفا در صورت امکان با من تماس بگیره باهاش کار دارم.ممنون

فاطی
ساعت10:10---18 شهريور 1392
وبلاگ به هیچ دردی نمیخوره!فقط دعوا وناهماهنگیو بین بچها بیشتر میکنه!بهتر جمع کنید این وبلاگتونو!قابل توجه مدیریت

تارانتینو
ساعت10:06---18 شهريور 1392
جو ندین خواهشن نقشم برندارین که اره ما خیلی دممون گرمه و دیر میریم این حرفا
عملی ما با دهخدا قدیری اقایی یکی از یکی گیرتر دختراهم خودشون میدونن


حسن
ساعت9:28---18 شهريور 1392
سلام بچه ها به نظرم همون 6ام باشه بهتره

واسه حرف حق اسم نمیخاد
ساعت8:44---18 شهريور 1392
من نمیدونم تو این وبلاگ اسم مدیریت یعنی هرچی دل خودت خواست یا چیز دیگه.یعنی چی میاین اینجا پست نظرسنجی میزارین بعد حرف خودتونو تصویب میکنین؟همه با 6 مهر موافق بودن جز 3 4 نفر.بعد شما میاین نظر اون چند نفر محدود رو تصویب میکنین؟مگه هدف هماهنگی نبود؟خودتون دلتون میخواد که آقایون با خانوما هماهنگ نشن.شما اگه نظرا رو خونده باشین که فکر نمیکنم!اکثر خانوما 5 مهر بلیط دارن،آقایون هم که به قول خودتون پاین،پس چرا شد 30 شهریور؟؟؟؟؟؟؟؟؟خانوم ایمانیان همینطور که دیدین اکثر دخترا با 6 مهر موافقن،من ازتون خواهش میکنم یه پست بزن که حداقل شروع کلاسای عملی دخترا از 6 مهر باشه.کار به مدیریت و هماهنگی پوچشونم نداریم ........از تمام دخترایی هم که با من موافقن خواهش میکنم اطلاع رسانی کنین و بیاین نظر بدین اینجا

نظر
ساعت20:06---17 شهريور 1392
بچه ها همه بیایید 30ام دیگه.سی ام نه زوده نه دیر.یکبار باهم هماهنگ بشید.

heidari
ساعت19:10---17 شهريور 1392
ببینید بچه ها من زمان عادیو گفتم خب میخواین کلاسای عملیو 30ام برین کلاسای تئوریو از بعد از حذف و اضافه بیاین ولی خب چ کاریه اگه قراره 30ام بیاین خب همه کلاسارو میریم


رفیعی
ساعت11:10---17 شهريور 1392
آقای حیدری همه رو میریزید بهما!!!!!!!
دیگه نظر سنجی واسه چی بود؟
ولی از یه نظرم درست می گید 30 نه زوده نه دیره .امیدوارم کسی غیبت نخوره دیگه. هماهنگی ورودی ما تا ترم اخر یه رویا میمونه.


تارانتینو
ساعت11:49---16 شهريور 1392
وعده ما 23 شهریور در کلاس های درس

.......
ساعت16:07---15 شهريور 1392
من کلا به خانم ها اعتماد ندارم. همون 30 شهریور

شیدای خدا
ساعت15:15---15 شهريور 1392
سلام دوست عزیز...
وب جالبی داری به منم سر بزن
منتظرم


اشک
ساعت12:52---15 شهريور 1392
یه نمونه از اتحاد دخترا رو میگم حال کنید
اول مهر پارسال من و آقای حیدری رفتیم تو سایت دانشکده، دقت کنید تو سایت نشستیم تقریبا 8:30 شده بود که یکی از پسرا باهامون تماس گرفت که من تو کلاس تنها هستم بیاید. ما هم نزدیک 9 بود که رفتیم تو کلاس و دیدم کلا 3 تا پسریم 23 تا دختر، بازم دقت کنید 23تا دختر
حالا دم خروستون رو ببینیم یا قسم حضرت ابوالفضل عایا!!!!


معترض
ساعت12:33---15 شهريور 1392
آقای حیدری این دیگه چه شیوه ی مدیریتیه؟90 در صد بچه ها با6 مهر موافقن بعد شما میگین 30 شهریور؟اگه میخواستین نظر خودتونو بگین دیگه چرا نظر سنجی میذارین؟ سال پیش هم همین کارو کردین یه نظر سنجی وبعد هم نظر خودتون؟؟؟ . به نظرم این کار شما باعث تفرقه میشه. اگه راست میگین نظر آقایون رو یکی کنید .ما که باهم متحدیم واگه شماهاهم متحد بشین 6مهر میایم....
پاسخ: بابا اتحـــــــــــــــــــــــاد !!! : )


sht
ساعت9:30---15 شهريور 1392
مدیر مدیره ............خود مدیره..........

اشک
ساعت23:03---14 شهريور 1392
بابا مدیـریــــــــــــــــــت!!! : )

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 14 شهريور 1387 ا 20:2 نويسنده : heidari ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.